Ατομικό μοντέλο Bohr - Τροχιακό - Ηλεκτρονιακή δόμηση (β΄ μέρος)

Συνεχίζω τη σειρά διαφανειών της ομιλίας μου που πραγματοποιήθηκε το 2014 στο Γενικό Λύκειο Αγριάς για καθηγήτριες (-τες) ειδικότητας ΠΕ4. 

Στο β΄ μέρος που δίνω σήμερα, ανανεωμένο σε αρκετά σημεία, περιλαμβάνεται ο 2ος και 3ος διδακτικός προβληματισμός μου και γίνεται κριτική σε όσα αναγράφονταν στο βιβλίο «Χημεία Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου» σχετικά με τα υλικά κύματα, το τροχιακό και την πυκνότητα πιθανότητας.

Με δεδομένο ότι τα διδακτικά προβλήματα που αναφέρθηκαν τότε

1.   Ισχύουν και σήμερα για την εξεταστέα ύλη της Χημεία της Γ Λυκείου, μιας και το βιβλίο παραμένει ακριβώς ίδιο εδώ και 24 περίπου χρόνια

2.  Μεγεθύνθηκαν γιατί στην εξεταστέα πανελλαδικώς ύλη Φυσικής Προσανατολισμού προστέθηκε κεφάλαιο κβαντομηχανικής με παρανοήσεις ίδιες ή ίδιας ποιότητας με εκείνο της Χημείας

καθιστούν την τότε
ομιλία μου επίκαιρη και για τα δύο εξεταστέα μαθήματα της Γ Λυκείου.

 

Ατομικό μοντέλο Bohr-Τροχιακό-Ηλεκτρονιακή Δόμηση (β΄ μέρος) 

 

 


 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέματα Φυσικής (β΄ τόμος): Κύματα

Γνώμη προς θεματοδότη της πανελλαδικής εξέτασης Φυσικής 2024

Θέματα Φυσικής (α΄ τόμος): Ταλαντώσεις