Το περιβάλλον από όπου βγήκαν τα θέματα φυσικής 2024 (σκηνή 2 και σκηνή 3)

 

.... Όλοι όμως αυτοί οι περίεργοι θεματοδότες του 2024 δε μπορεί να ήρθαν από το πουθενά.

Κάποιος τούς έδωσε το  δικαίωμα να κάνουνε ό,τι κάνανε και μετά να χάνονται σα κατσαρίδες όταν όλοι τούς κράζουνε.

Το νομικό δικαίωμα τούς το εξασφάλισε σίγουρα  η Πολιτεία η οποία έχει ήδη γραμμένο στα παλιά της τα παπούτσια το Δημόσιο Σχολείο. Όμως την ατμόσφαιρα όπου αναπνεύσανε και λειτούργησαν αυτοί οι ανεύθυνοι με τις ευλογίες του Κράτους τη δημιούργησαν, τη συντήρησαν και την ενθάρρυναν πάρα πολλοί διδάσκοντες σε Λύκεια και Φροντιστήρια.

Όλες μαζί αυτές οι ανευθυνότητες (Πολιτείας και συναδέλφων) συνέθεσαν το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου.....

............

 

Σκηνή δεύτερη  (απόλυτα πραγματική)  (*)

Θρασύβουλος:

 Η λύση της διαφορικής εξίσωσης δείχνει ότι αμέσως με την είσοδο του φορτίου σε χώρο όπου συνυπάρχουν δύο πεδία, ηλεκτρικό Ε (διάνυσμα) και μαγνητικό Β (διάνυσμα), η συνιστώσα υx  του σωματιδίου «πριμοδοτείται» με έναν προσθετέο Ey /Bz  , ανεξάρτητα από το είδος και το μέγεθος του φορτίου!!!  (**)

 

Φυσικός:

Εγώ προσωπικά δεν δέχομαι τον τελευταίο όρο της λύσης της διαφορικής εξίσωσης που μας έδωσες.

 

Θ: Υπάρχει κάποιο λάθος στη λύση;

 

Φ: Όχι. Απλά δε δέχομαι τον τελευταίο προσθετέο της λύσης σου

 

Θ: Δεν είναι λύση μου, αλλά λύση συγκεκριμένης διαφορικής εξίσωσης.

Η διαφορική και η λύση της δεν είναι ούτε προσωπική μας υπόθεση ούτε προσωπική μας επιλογή. Είμαστε υποχρεωμένοι να τις δεχτούμε αν είναι σωστές ή να επισημάνουμε και δικαιολογήσουμε το λάθος που βρήκαμε

 

 Φ: Δε βρίσκω λάθος αλλά δεν δέχομαι τον τελευταίο προσθετέο στη λύση, γιατί δεν μπορώ να τον δικαιολογήσω με φυσικό τρόπο.

 

Θ: Αν δεν μπορείς να δικαιολογήσεις με φυσικό τρόπο την παρουσία του τελευταίου προσθετέου στη λύση της διαφορικής αυτό είναι δικιά σου αδυναμία και όχι της διαφορικής.

 

Φ: Θα διδάξω την κίνηση του φορτίου στην τάξη όπως εγώ νομίζω.

 

Θ: Αν πρέπει να το διδάξεις πρέπει συγχρόνως να βρεις και φυσικό τρόπο να το κάνεις γιατί τα παιδιά δεν ξέρουν τέτοια μαθηματικά.

 

Φ: Θα αγνοήσω τον όρο

 

Θ: Θα αγνοήσεις προσθετέο σε εξίσωση κίνησης, και θα επιχειρήσεις να διδάξεις σε παιδιά το απομεινάρι; Βρες τρόπο να τον δικαιολογήσεις. Συζήτησε με άλλους Φυσικούς. Κάνε κάτι.

 

Φ: Θα κάνω αυτό που νομίζω καλύτερο

…………..

…………………………………

 

Σκηνή τρίτη  (απόλυτα πραγματική)

Θ: Έχω ενστάσεις πάνω στην εργασία σου για τα ρευστά. Δε μπορεί να σταθεί ως Φυσική. Πρέπει να την ξαναδουλέψεις.

 

Φ: Μπορείς να αναρτήσεις τα επιχειρήματά σου στο σάιτ άμα θες

 

Θ: Και βέβαια θα το κάνω αφού έτσι το θες. Δώσε μου λίγο χρόνο.

              (μετά από 2-3 μέρες)

 Ορίστε τα σχόλιά μου

                  Σχόλια σε εργασία ρευστών

 

Φ: Διάβασα τις ενστάσεις σου και τις βρήκα σχολαστικές, αλλά όχι ουσιαστικές. Εξάλλου κοίτα πόσοι συνάδελφοι με συνεχάρησαν όταν ανάρτησα τη δουλειά μου και συνεπώς πόσοι συμφώνησαν μαζί μου!

Με σένα δε βλέπω να συμφωνούν εκτός από δύο

 

Θ: Τα παλαμάκια δεν είναι απόδειξη, ούτε καν ένδειξη ορθότητας. Δε ψηφίζουμε στη Φυσική. Δεν είναι Δημοκρατία η Φυσική.

 

Φ: Η δουλειά μου έτσι όπως είναι γραμμένη είναι κατανοητή και στους καθηγητές και στα παιδιά

 

Θ: Μα έχει προβλήματα η εργασία σου. Σε όσα σημεία συμφωνείς με τα σχόλιά μου άλλαξέ την. Τουλάχιστον καταλαβαίνεις ότι έχει κάποια προβλήματα;  

 

Φ: Και να το καταλάβω γιατί να την αλλάξω. Μια χαρά κατανοητή είναι κατά γενική ομολογία.

.......

.....................................

 

Συμπέρασμα εσωτερικής μου κατανάλωσης:

 Δεν έγινε τίποτε της προκοπής στο Δημόσιο Σχολείο και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε προς το καλύτερο στο μέλλον.

Για την απαισιόδοξη αυτή εικόνα δεν είναι υπεύθυνη μόνο η Πολιτεία και οι κομματικοί παραγοντίσκοι της, οι χωρίς ικανότητες και όραμα αλλά με ακόρεστη τη δίψα τους για εξουσία.

..........

(*) Η πρώτη σκηνή βρίσκεται εδώ

                               Πρώτη σκηνή 

 

 (**) Αναφέρομαι στη σχέση 12 της εργασίας μου που βρίσκεται εδώ

                 Κίνηση φορτίου σε ηλεκτρ. και μαγνητ. πεδίο (α μέρος)

 .........

......................

 Οι σκηνές διαδραματίστηκαν κάπου γύρω στο 2016

 


 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θέματα Φυσικής (β΄ τόμος): Κύματα

Γνώμη προς θεματοδότη της πανελλαδικής εξέτασης Φυσικής 2024

Θέματα Φυσικής (α΄ τόμος): Ταλαντώσεις